زرافه

Menu
WelCome To My Blog :)


Posts About Links etc

Archive
♦<-ArchiveTitle->♦

Design

Template: Sevin Theme

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 408
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 190189
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 480
تعداد آنلاین : 1

کد فـلـش کـردن لـیـنـک هـا

JKS

فقط کی پاپ و دابل اس

دختر مهربون



زرافه

اســــــم بعـــضـــیــــا رو هـــــم بـــــاید گــــُذاشـــتــــــــ

              [رزافــــــه] 

چـــــــون هـ(:م خیـــــــلی زر مـــیزنن  هــــم خیـــلی افــــه مـــیــــانــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

GoldenStar
ساعت10:31---6 شهريور 1393
like

angel20
ساعت2:21---3 شهريور 1393
lمنو بلینگ لینگوندمت خخخخخ

شکیلا
ساعت21:36---2 شهريور 1393
گردن درازشم میشه گفت آخه خیلیا سرک میکشن تو مسایل خصوصی آدم

HEMEN.TAK
ساعت15:33---1 شهريور 1393
سلام دوست داشتی سر بزن تبادل کنیم خوشحال میشم وب قشنگی داری
پاسخ:ممنونم که اومدی لینکت کردم


sorosh
ساعت3:37---1 شهريور 1393
سلام دوست خوبم از وبت خیلی خوشم اومد و مطالب قابل استفاده ای گذاشتی خسته نباشی امیدوارم تو هم به من سر بزنی و حتما برام نظر بزاری و اگه خواستی میتونی از طریق بازدید وبت پول دربیاری ! باور کن این سایت واقعا واقعیه و من خودمم توش عضوم ب هر حال من منتظر نظر خوبت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com

محمد باقر
ساعت22:55---31 مرداد 1393
سلام
با فاير فاكس برو رمزو باز كن
خدا نگهدار


نهال
ساعت20:42---31 مرداد 1393
سلاممممم..چطور مطوری؟؟؟؟اسمتو تو کامنتای وبلاگ محمدباقر دیدم.....کنجکاو شدم و اومدم وبتو ببینم.....که دیدم به به...دمت گررررررررم دخترررر....اومدم اینجا رسنا عاشقت شدم...یه جورایی حس کردم مثل خودمی......بیای وبم خوشحال میشم سیماجووووووون!!!!
پاسخ:سلام نفشم حتما میام عشقیی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: