جوک

Menu
WelCome To My Blog :)


Posts About Links etc

Archive
♦<-ArchiveTitle->♦

Design

Template: Sevin Theme

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 490
بازدید کل : 190698
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 480
تعداد آنلاین : 1

کد فـلـش کـردن لـیـنـک هـا

JKS

فقط کی پاپ و دابل اس

دختر مهربون



جوک

    سلام خوبی ؟
    همین الان یه حس بدی بهم دست داد
    ولی من بهش دست ندادم
    اینقدر ضایع شد !
   ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش
    که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش !
 ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    مرا اینگونه باور کن :
    کمی خسته کمی تنها
    کمی از یاد رفته ٬کمی مغرور
    کمی بی کَس ٬ کمی گستاخ
    کمی سر خوش
    کمی….. کمی باور کردنم سخته !!؟؟
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    یه مرغ دارم پنج کیلو ، روزی ۲ تا تخم میذاره
    (معاوضه با زمین یا ویلا ! )
  ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    ۱ قانون تنبلی هست که میگه :
    اگه یه چیزی افتاد پشت تختت ، برای همیشه اونجا میمونه !
  ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !
    گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !
  ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    یه سوال دارم
    هنوز هم نمیدونم
    هر روز که میگذره
    از عمرم کم میشه یا به عمرم اضافه میشه !؟
    میشه راهنماییم کنی !؟
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    در جواب به کسانی که وقتی دستتو می کنی تو دماغت
    میگن : “داری شماره ی فلانی رو می گیری ؟”
    باید سریع دستتو دربیاری و بگی “بیا با تو کار داره” !
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    یکی از رموز ماندگاریه دوستی ها اینه که هر کسی دُنگ خودش رو بده !
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    خوب هم که باشی ، از بس بَدی دیده اند
    خوبیهایت را باور نمیکنند.
    نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    یه وقتایی هم هست سر کلاس از بغل دستیت میپرسی چیزی میفهمی ؟
    اونم میگه نه بابا
    ینی اون لحظه انگار دنیا رو بهت دادن :دی
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    دوستم میگفت پیاز تنها ماده غذایی هست که میتونه اشک آدمو در بیاره
    من برای اینکه ثابت کنم اشتباه میکنه یه نارگیل برداشتم و زدم تو سرش
    اونم کاملا به اشتباهش پی برد
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم! خرید در محل!
 ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره
    من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل
    درس حساب کردم !؟
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    این چند روزه بس که با کامپیوتر کار میکنم قاط زدم
    امروز قوری از دستم افتاد کف آشپزخونه کثیف شد
    داشتم دنبال ctrl+z میگشتم)
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    من : دلار شده ۳۵۰۰
    دوستم : کجای کاری شده ۴۰۰۰
    من : نه بابا من لحظه ای دارم چک میکنم از تو اینترنت
    دوستم : برو بابا اینترنتت قدیمیه ! )
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    زندگی به من آموخت هر چیز قیمتی دارد
    پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می شود !
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    نبوغ و نقشه هایی که من در فرار کردن از مدرسه داشتم
    مایکل اسکوفیلد توی فرار از زندان نداشت
    من حیف شدم!
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    توی تاکسى اگه دقیقا جایى که میخواى پیاده شى
    به راننده بگى، ۵۰ متر جلوتر وامیسته!
    ولى اگه ۵۰ متر قبل از مقصد بگى فورا ترمز میگیره !!:|
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    یه فامیل داریم ۲۸ ساله بیکاره!
    اگه دو سال دیگه بیکار بمونه بازنشسته میشه؟
 ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    همسرت را قبل از ازدواج بیازما نه یکبار ، بارها
    اما بعد از ازدواج آزمایشش نکن
    در آزمونها همراهیش کن !
  ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    از والدین محترم تقاضا دارم وقتی توی یه محیط پر رفت و آمد
    بچه تون رو به صورت افقی بغل میکنین ، حتما کفشاشو دربیارین
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: